Kouvola osa5 & FCI6, FCI3, FCI7
Aika ja paikka:06.05.2023, Kouvola
Liikasenmäki
Järjestäjä:JAALAN METSÄSTYSSEURA RY
Ilmoittautumiset 10.4.2023 mennessä os. Jaalan ryhmänäyttely, c/o Pinja Eronen, Hokkarinkuja 4 as 1, 47710 Jaala tai www.showlink.fi > ilmoittaudu näyttelyyn. Ilm. maksu 35€/koira, saman om. 2.jne koira 32€, veteraanit 30€, yli 10v. vet-luokkaan ilmoitettuna 0€. Tili FI09 5751 1020 0140 05, viitenumero 65 20238. Tied. klo 10-12 puh. 050 4337654/Pinja Eronen. Kaikki näyttelykutsut tullaan lähettämään sähköisesti. Kutsuja ei lähetetä postitse.

Ilmoittautumismaksun palauttaminen Suomen Kennelliiton näyttelysääntöjen mukaisesti

• ilmoittautuminen peruutetaan tuomarimuutoksen vuoksi, ellei näyttelytoimikunta ole etukäteen ennen ensimmäisen ilmoittautumisajan päättymistä ilmoittanut rodulle varatuomaria
  • näyttelyyn ilmoitetun koiran kasvattaja kutsutaan kyseisen rodun tuomariksi tai näyttelyyn ilmoitetun koiran omistaja kutsutaan kyseiseen näyttelyyn tuomariksi ilmoittautumisajan päätyttyä

Kuluttajansuojalaki vaatii alla olevan lakitekstin esilläolon kaikissa etämyyntiä harjoittavissa palveluissa – siitäkin huolimatta, että se ei koske koiranäyttelyn ilmoittautumisen peruuttamista!

Kuluttajansuojalain mukainen peruuttamisoikeus tavaran tai palvelun ostossa verkkokaupasta

Jos haluat perua tekemäsi verkkokauppaostoksen, sinun on ilmoitettava siitä selkeällä tavalla viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai sopimuksen tekemisestä.

Sinulla ei ole näyttelypalvelun peruuttamisoikeutta, koska:

• sopimus koskee vapaa-ajanpalvelua ja se toteutetaan määrättynä ajankohtana tai määrätyn ajan kuluessa
  • olet tilannut palvelun, joka suoritetaan kokonaan peruuttamisaikana pyynnöstäsi
  • jos perut sopimuksen palvelun alkamisen jälkeen, sinun on maksettava kohtuullinen korvaus niistä kuluista, joita palvelun tarjoajalle on jo ehtinyt syntyä