EPN Riihimäki 28.05.2022
Aika ja paikka:28.05.2022, Riihimäki
Riihimäen ravirata
Järjestäjä:ETELÄ-HÄMEEN AJOKOIRAYHDISTYS RY
28.5.2022 JANAKKALA Etelä-Hämeen Ajokoirayhdistyksen 100- vuotis juhlanäyttely! Näyttelypaikka: Riihimäen ravirata, Oravankatu 26 11120 Riihimäki Kaikkien rotujen pentunäyttely! Pennut 5- alle 7kk ja 7 kk- alle 9 kk. Huomaathan, että samassa paikassa on ryhmänäyttelyt FCI ryhmille FCI 2 ja FCI 5 & FCI 6 Ilmoittautuminen internetissä 15.5.2022 mennessä www.showlink.fi Ilmoittaessaan koiransa näyttelyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Säännöt löytyvät Kennelliiton kotisivuilta. Ilmoittautumismaksut ad. 11.3. mennessä 30€, saman omistajan 2.koira jne 26€. Ilmoittautumismaksut 12.3.-22.4..2022 välisenä aikana vain internetin kautta 35€ saman omistajan 2.koira 30€, Ilmoittautumismaksut 23.4.-15.5..2022 välisenä aikana vain internetin kautta 40€, Tarkasta ilmoittautumisesta koirasi tiedot ja kilpailuluokka. Ilmoittautuminen on tehtävä kirjallisesti – pelkkä näyttelymaksun suoritus ei ole ilmoittautuminen! Kirjallisen ilmoittautumisen voit tehdä joko vahvistettuna netti-ilmoittautumisena tai postita kopio maksukuitista sekä ilmoittautumislomake kirjeenä viimeistään viimeisenä ilmoittautumispäivänä.