New! Registration is now open, this will simplify and ease the enrollment process and bring a host of new features to the service.
Ok Register here
Login unsuccessful. Please check that the email address and password are correct. Please note also that you must verify your registration before logging in.
PS Riihimäki 28.05.2022
Selected show
Date and place:28.05.2022, Riihimäki
Riihimäen ravirata
Organiser:ETELÄ-HÄMEEN AJOKOIRAYHDISTYS RY
28.5.2022 JANAKKALA Etelä-Hämeen Ajokoirayhdistyksen 100- vuotis juhlanäyttely! Näyttelypaikka: Riihimäen ravirata, Oravankatu 26 11120 Riihimäki Kaikkien rotujen pentunäyttely! Pennut 5- alle 7kk ja 7 kk- alle 9 kk. Huomaathan, että samassa paikassa on ryhmänäyttelyt FCI ryhmille FCI 2 ja FCI 5 & FCI 6 Ilmoittautuminen internetissä 15.5.2022 mennessä www.showlink.fi Ilmoittaessaan koiransa näyttelyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Säännöt löytyvät Kennelliiton kotisivuilta. Ilmoittautumismaksut ad. 11.3. mennessä 30€, saman omistajan 2.koira jne 26€. Ilmoittautumismaksut 12.3.-22.4..2022 välisenä aikana vain internetin kautta 35€ saman omistajan 2.koira 30€, Ilmoittautumismaksut 23.4.-15.5..2022 välisenä aikana vain internetin kautta 40€, Tarkasta ilmoittautumisesta koirasi tiedot ja kilpailuluokka. Ilmoittautuminen on tehtävä kirjallisesti – pelkkä näyttelymaksun suoritus ei ole ilmoittautuminen! Kirjallisen ilmoittautumisen voit tehdä joko vahvistettuna netti-ilmoittautumisena tai postita kopio maksukuitista sekä ilmoittautumislomake kirjeenä viimeistään viimeisenä ilmoittautumispäivänä.

NOTE! Service fee 3.20€ / entry.
Show entry terms and conditions

Terms of entry

This entry is binding. With this contract, I enter an event recognized by the Finnish Kennel Club. I am entitled to services according to the contract, to a price specified in the contract. I guarantee that the dog I have entered is vaccinated and identification marked in accordance with valid provisions. I undertake to follow the Finnish Kennel Club's valid dog show and anti-doping regulations and guidelines. I agree that the Finnish Kennel Club and breed clubs can publish the critique of my dog.

Terms of cancellation

The entry fee is reimbursed upon request of the exhibitor, if
  • the show is cancelled for reasons other than Force Majeure
  • entry is cancelled because of a change in judge, unless the Show Committee has, before the close of the initial entry period, announced a reserve judge for the breed in the dog show's official announcement (Koiramme -Våra hundar magazine)
  • the breeder of a dog entered at the show is invited to judge for the breed in question after the entry has closed
The Show Committee is entitled to deduct bank fees and administrative costs caused by refund of entry fees.

According to guidelines for organization of puppy shows, entry fees are not refunded in case of change of judge.
Methods of payment:
Cancel the entry?

Maximum size for the attachment is 4 Mb. Permitted formats are jpg, png, pdf, tiff/tif, doc/docx