Bokseri
Aika ja paikka:11.06.2022, Leppävirta
Alapihan koulu
Järjestäjä:SUOMEN BOKSERIYHDISTYS R.Y.
Leppävirta 12.6.22.,Alapihan koulu, Leppävirrantie 14, Leppävirta. Bokserien erikoisnäyttely, myös pennut (5- alle 7 kk & 7– alle 9 kk) ja jälkeläisluokka. Järj. Suomen Bokseriyhdistys, päänäyttely. Arv. alkaa klo 10. Ilm. 1.5./27.5. menn. os. www.showlink.fi tai os. Tea Heinonen, Lemmelänkuja 31, 04350 Nahkela, tai nayttely@bokseriyhdistys.fi. Ei jäsenet ja turistikoirat voivat ilmoittautua vain kirjeitse tai sähköpostilla. Tied. Tea Heinonen puh. 040 7091865, nayttely@bokseriyhdistys.fi. Ilm. maksu jäseniltä 1.5. menn. 35€, saman om. 2. jne. koira 32€, pennut ja vet. 25€, turistikoira 20€, yli 10 v. vet. ilmaiseksi. Ilm. maksu ei jäseniltä 1.5. menn. 40€, saman om. 2. jne. koira 37€, pennut ja vet. 30€, turistikoira 25€, yli 10 v. vet. ilmaiseksi. Ilm. maksu jäseniltä 2.5.-27.5. välisenä aikana vain netti-ilm. 45€, pennut ja vet. 35€, turistikoira 30€, yli 10 v. vet. ilmaiseksi. Ilm. maksu ei jäseniltä 2.5.-27.5. välisenä aikana 50€, pennut ja vet. 40€, turistikoira 35€, yli 10 v. vet. ilmaiseksi. Tili FI80 1270 3000 2070 63, viite 3722. Palkintotuomarit: urokset, ROP pentu, kasvattajaluokka, ROP Robert Fagos, Tsekki. Nartut, ROP juniori, ROP veteraani, jälkeläisluokka Oliver Erat, Itävalta. Tuomarit ovat varalla toisilleen.

Ilmoittautumismaksun palauttaminen Suomen Kennelliiton näyttelysääntöjen mukaisesti

• ilmoittautuminen peruutetaan tuomarimuutoksen vuoksi, ellei näyttelytoimikunta ole etukäteen ennen ensimmäisen ilmoittautumisajan päättymistä ilmoittanut rodulle varatuomaria
  • näyttelyyn ilmoitetun koiran kasvattaja kutsutaan kyseisen rodun tuomariksi tai näyttelyyn ilmoitetun koiran omistaja kutsutaan kyseiseen näyttelyyn tuomariksi ilmoittautumisajan päätyttyä

Kuluttajansuojalaki vaatii alla olevan lakitekstin esilläolon kaikissa etämyyntiä harjoittavissa palveluissa – siitäkin huolimatta, että se ei koske koiranäyttelyn ilmoittautumisen peruuttamista!

Kuluttajansuojalain mukainen peruuttamisoikeus tavaran tai palvelun ostossa verkkokaupasta

Jos haluat perua tekemäsi verkkokauppaostoksen, sinun on ilmoitettava siitä selkeällä tavalla viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai sopimuksen tekemisestä.

Sinulla ei ole näyttelypalvelun peruuttamisoikeutta, koska:

• sopimus koskee vapaa-ajanpalvelua ja se toteutetaan määrättynä ajankohtana tai määrätyn ajan kuluessa
  • olet tilannut palvelun, joka suoritetaan kokonaan peruuttamisaikana pyynnöstäsi
  • jos perut sopimuksen palvelun alkamisen jälkeen, sinun on maksettava kohtuullinen korvaus niistä kuluista, joita palvelun tarjoajalle on jo ehtinyt syntyä