Riihimäki 2 & 5 & 6
Aika ja paikka:28.05.2022, Riihimäki
Riihimäen ravirata
Järjestäjä:ETELÄ-HÄMEEN AJOKOIRAYHDISTYS RY
28.5.2022 JANAKKALA Näyttelypaikka: Riihimäen ravirata, Oravankatu 26 11120 Riihimäki FCI 2 ja FCI 5 & FCI 6 Ilmoittautuminen internetissä 15.5.2022 mennessä www.showlink.fi Ilmoittautuminen kirjeitse 11.3.2022. mennessä Kennelliiton ilmoittautumislomakkeella, kopio maksukuitista (tilille FI32 5078 0820 1421 78) mukaan liitettynä, osoitteella: Janakkala 28.5.022 / Johanna Lassinniemi, Ratatie 5 A, 12540 Launonen. Ilmoittaessaan koiransa näyttelyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Säännöt löytyvät Kennelliiton kotisivuilta. Ilmoittautumismaksut ad. 11.3. mennessä 33€, saman omistajan 2.koira jne 30€, veteraanit 25€, veteraanit yli 10v. ilmaiseksi Ilmoittautumismaksut 12.3.-22.4..2022 välisenä aikana vain internetin kautta 40€ saman omistajan 2.koira jne 35€,, vet. yli 10-v. ilmaiseksi, Ilmoittautumismaksut 23.4.-15.5..2022 välisenä aikana vain internetin kautta 50€ saman omistajan 2.koira jne 45€, vet. yli 10-v. ilmaiseksi, Tarkasta ilmoittautumisesta koirasi tiedot ja kilpailuluokka. Ilmoittautuminen on tehtävä kirjallisesti – pelkkä näyttelymaksun suoritus ei ole ilmoittautuminen! Kirjallisen ilmoittautumisen voit tehdä joko vahvistettuna netti-ilmoittautumisena tai postita kopio maksukuitista sekä ilmoittautumislomake kirjeenä viimeistään viimeisenä ilmoittautumispäivänä.