Dobermanni
Aika ja paikka:09.07.2022, Janakkala
Kiipulan koulutuskeskus
Järjestäjä:SUOMEN DOBERMANNYHDISTYS R.Y.
Kiipulan koulutuskeskus, dobermanni, myös pennut (5- alle 7 kk & 7- alle 9 kk), jälkeläisluokka. Järj. Suomen Dobermannyhdistys, päänäyttely. Arv. alkaa klo 10. Ilm. 15.4./ 2.6/ 27. 6. menn. os. www.showlink.fi > Ilmoittaudu näyttelyyn. Ilm. koskevat tied. Helena Kanerva p. 050 411 3919 tai Johanna Lassinniemi vivalarosadobermanns@gmail.com. Ilm. 15.4. menn. 38€, saman om. 2. jne. koira 36€, pennut ja veteraanit 30€, yli 10 v. vet. ilmaiseksi. Ilm. 16.4.-2.6.välisenä aikana 48€, pennut ja veteraanit 40€, yli 10 v. vet. ilmaiseksi. Ilm. 3.6-27.6. välisenä aikana kaikki luokat 55€, yli 10 v. vet. ilmaiseksi. Paras pari -kilpailu 20€, ilmoittautuminen sähköpostilla vivalarosadobermanns@gmail.com koirien tiedoilla, liittenä maksukuitti. Tili FI85 2167 1800 0039 42 viite 2011 ja Palkintotuomari: Agabeyli Zaur AZERBAIDZHAN. Varalla Beata Petkevica, Latvia

Ilmoittautumismaksun palauttaminen Suomen Kennelliiton näyttelysääntöjen mukaisesti

• ilmoittautuminen peruutetaan tuomarimuutoksen vuoksi, ellei näyttelytoimikunta ole etukäteen ennen ensimmäisen ilmoittautumisajan päättymistä ilmoittanut rodulle varatuomaria
  • näyttelyyn ilmoitetun koiran kasvattaja kutsutaan kyseisen rodun tuomariksi tai näyttelyyn ilmoitetun koiran omistaja kutsutaan kyseiseen näyttelyyn tuomariksi ilmoittautumisajan päätyttyä

Kuluttajansuojalaki vaatii alla olevan lakitekstin esilläolon kaikissa etämyyntiä harjoittavissa palveluissa – siitäkin huolimatta, että se ei koske koiranäyttelyn ilmoittautumisen peruuttamista!

Kuluttajansuojalain mukainen peruuttamisoikeus tavaran tai palvelun ostossa verkkokaupasta

Jos haluat perua tekemäsi verkkokauppaostoksen, sinun on ilmoitettava siitä selkeällä tavalla viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai sopimuksen tekemisestä.

Sinulla ei ole näyttelypalvelun peruuttamisoikeutta, koska:

• sopimus koskee vapaa-ajanpalvelua ja se toteutetaan määrättynä ajankohtana tai määrätyn ajan kuluessa
  • olet tilannut palvelun, joka suoritetaan kokonaan peruuttamisaikana pyynnöstäsi
  • jos perut sopimuksen palvelun alkamisen jälkeen, sinun on maksettava kohtuullinen korvaus niistä kuluista, joita palvelun tarjoajalle on jo ehtinyt syntyä