Siirto 14.3. > 30.5. Beagle
Aika ja paikka:30.05.2021, Asikkala
Tallukka
Järjestäjä:SUOMEN BEAGLEJÄRJESTÖ R.Y.
14.3. > 30.5. ASIKKALA Tallukka, Tallukantie 1, Vääksy, beagle, myös pennut (5-7 kk & 7-9 kk) ja jälkeläisluokka. Järj. Suomen Beaglejärjestö, päänäyttely. Arv. alkaa klo 10. Ilm. 9.5.2021. menn. www.showlink.fi tai os. Niina Savolainen, Aittapellonkatu 6 E 95, 15170 Lahti. Tied. Niina Savolainen p. 040 825 5036 tai koira2407@gmail.com. Ilm. maksu 35€, saman om. 2. jne. koira 30€, pennut ja vet. 25€, yli 10-v. vet ilmaiseksi, tilille FI28 5612 1120 6067 58 / Salpausselän Beagle, viite 1588. Palkintotuomari: Paavo Mattila.

Sitoudun noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita. Sitoudun noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttely- ja antidopingsääntöjä sekä niitä täydentäviä ohjeita. Suostun siihen, että Kennelliitto ja rotuyhdistykset saavat julkaista koirani saaman arvostelun.