Siirto 13.6. > 27.8. Bokseri
SPL kenttä
Järjestäjä:SUOMEN BOKSERIYHDISTYS R.Y.
Ilmoittautuminen 20.7./1.8. mennessä os. www.showlink.fi
tai kennelliiton lomakkeella maksukuitti mukaan liitettynä
nayttely@bokseriyhdistys.fi Ei jäsenet ja turistikoirat ilmoittautuminen vain sähköpostitse tai osoitteella Jasmin Naisniemi Sipolantie 3, 90800 Oulu. Tili FI80 1270 3000 2070 63. Viite 3722 Ilmoittautumismaksut: 20.7.2021 mennessä:
Jäsen 35€ saman omistajan 2. jne koira 32€
(ensimmäinen koira ei voi olla pentu, veteraani tai turisti) Pennut ja veteraanit 25€. Turistit 20€ Ei jäsen 40€, saman omistajan 2. jne koira 37€
(ensimmäinen koira ei voi olla pentu, veteraani tai turisti)
Pennut ja veteraanit 30€. Turistit 25€ Ilmoittautumismaksut: 21.7.-1.8.2021 Jäsen 45€, pennut ja veteraanit 35€, turistit 30€ Ei jäsen 50€ pennut ja veteraanit 40€, turistit 35€. HINTAETU ilmoittautuessa kumpaankin näyttelyyn samalla kertaa (Erikoisnäyttely ja Klubsieger) tili FI80 1270 3000 2070 63, viite 3751, ilm. maksu molempiin: 62€, saman om.2. jne. koira, pennut ja vet. 47€, turistit 42€. Ilm. maksu Ei jäsen 72€, saman om. 2. jne. koira, pennut ja vet. 57€, turisti 52€. Ilm. yhteishintaan on mahdollista ainoastaan 20.7. mennessä sähköpostitse.