Vanhaenglanninlammaskoira
Aika ja paikka:14.08.2021, Hattula
Petäys Resort
Järjestäjä:VANHAENGLANNINLAMMASKOIRAT-FINNISH
Kilpailuluokat ja hinnat Ilm. 13.7.2021 mennessä 40 €, saman om. 2 jne. koira 35 € Veteraanit ilmaiseksi Pennut 25 € Freestyle 10 € Parikilpailu 5 € Kasvattajalk & jälkeläislk maksuton Erikoisetu: suomalaisen omistama vanhaenglanninlammaskoira, joka ei ole koskaan aiemmin osallistunut näyttelyyn, pääsee viralliseen luokkaan (ei pennut) ilmaiseksi (ilm. vain sähköpostin kautta: oesfi.erkkari@gmail.com). Ilmoittautumiset epävirallisiin luokkiin (Freestyle & parikilpailu) sähköpostilla oesfi.erkkari@gmail.com. Maksut Netissä ilmoittauduttaessa maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumiset epävirallisiin luokkiin ja erikoisetuun sähköpostilla oesfi.erkkari@gmail.com Maksut suoritetaan yhdistyksen tilille Kalannin Säästöpankki FI49 4350 0010 0291 79, viitteellä 11112. Maksukuitti tai arkistointitunnus liitettävä ilmoittautumisen mukaan. Kilpailuluokat Minipentu 5 – alle 7 kk Pentu 7 – alle 9 kk Juniori 9 kk – alle 18 kk Nuori 15 kk – alla 24 kk Avoin 15 kk – Valio 15 kk – Veteraani 8 v – Kasvattajaluokka = Luokassa kilpailee neljä saman kasvattajan lammaskoiraa. Koirien on oltava palkittu tässä erikoisnäyttelyssä laatuarvostelulla erinomainen tai erittäin hyvä. Kasvattaja saa kilpailla vain yhdellä ryhmällä. Jälkeläisluokka = Luokassa kilpailee neljä saman uroksen tai nartun jälkeläistä, jotka on palkittu laatuarvostelulla erinomainen tai erittäin hyvä tässä näyttelyssä. Parikilpailu = kaksi mahdollisimman samantyyppistä koiraa, joita esittää yksi ihminen. Freestyle = Avoin kaikille Kennelliiton rokotus- ja antidopingmääräykset täyttäville koirille. Luokkaan voivat osallistua myös ne, jotka eivät täytä kaikilta osin virallisten näyttelyiden kriteerejä; pallittomat, purentavikaiset, kaiken mittaisissa turkeissa olevat koirat. Luokassa kaikki saavat kirjallisen arvostelun. Neljä parasta urosta ja narttua sijoitetaan sekä voittajista valitaan ROP ja VSP Freestyle.