New! Registration is now open, this will simplify and ease the enrollment process and bring a host of new features to the service.
Ok Register here
Login unsuccessful. Please check that the email address and password are correct. Please note also that you must verify your registration before logging in.
Vanhaenglanninlammaskoira
Selected show
Name of the show:Vanhaenglanninlammaskoira
Date and place:14.08.2021, Hattula
Petäys Resort
Organiser:VANHAENGLANNINLAMMASKOIRAT-FINNISH
Kilpailuluokat ja hinnat Ilm. 13.7.2021 mennessä 40 €, saman om. 2 jne. koira 35 € Veteraanit ilmaiseksi Pennut 25 € Freestyle 10 € Parikilpailu 5 € Kasvattajalk & jälkeläislk maksuton Erikoisetu: suomalaisen omistama vanhaenglanninlammaskoira, joka ei ole koskaan aiemmin osallistunut näyttelyyn, pääsee viralliseen luokkaan (ei pennut) ilmaiseksi (ilm. vain sähköpostin kautta: oesfi.erkkari@gmail.com). Ilmoittautumiset epävirallisiin luokkiin (Freestyle & parikilpailu) sähköpostilla oesfi.erkkari@gmail.com. Maksut Netissä ilmoittauduttaessa maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumiset epävirallisiin luokkiin ja erikoisetuun sähköpostilla oesfi.erkkari@gmail.com Maksut suoritetaan yhdistyksen tilille Kalannin Säästöpankki FI49 4350 0010 0291 79, viitteellä 11112. Maksukuitti tai arkistointitunnus liitettävä ilmoittautumisen mukaan. Kilpailuluokat Minipentu 5 – alle 7 kk Pentu 7 – alle 9 kk Juniori 9 kk – alle 18 kk Nuori 15 kk – alla 24 kk Avoin 15 kk – Valio 15 kk – Veteraani 8 v – Kasvattajaluokka = Luokassa kilpailee neljä saman kasvattajan lammaskoiraa. Koirien on oltava palkittu tässä erikoisnäyttelyssä laatuarvostelulla erinomainen tai erittäin hyvä. Kasvattaja saa kilpailla vain yhdellä ryhmällä. Jälkeläisluokka = Luokassa kilpailee neljä saman uroksen tai nartun jälkeläistä, jotka on palkittu laatuarvostelulla erinomainen tai erittäin hyvä tässä näyttelyssä. Parikilpailu = kaksi mahdollisimman samantyyppistä koiraa, joita esittää yksi ihminen. Freestyle = Avoin kaikille Kennelliiton rokotus- ja antidopingmääräykset täyttäville koirille. Luokkaan voivat osallistua myös ne, jotka eivät täytä kaikilta osin virallisten näyttelyiden kriteerejä; pallittomat, purentavikaiset, kaiken mittaisissa turkeissa olevat koirat. Luokassa kaikki saavat kirjallisen arvostelun. Neljä parasta urosta ja narttua sijoitetaan sekä voittajista valitaan ROP ja VSP Freestyle.

NOTE! Service fee 2.90€ / entry.
Show entry terms and conditions

Terms of entry

This entry is binding. With this contract, I enter an event recognized by the Finnish Kennel Club. I am entitled to services according to the contract, to a price specified in the contract. I guarantee that the dog I have entered is vaccinated and identification marked in accordance with valid provisions. I undertake to follow the Finnish Kennel Club's valid dog show and anti-doping regulations and guidelines. I agree that the Finnish Kennel Club and breed clubs can publish the critique of my dog.

Terms of cancellation

The entry fee is reimbursed upon request of the exhibitor, if
  • the show is cancelled for reasons other than Force Majeure
  • entry is cancelled because of a change in judge, unless the Show Committee has, before the close of the initial entry period, announced a reserve judge for the breed in the dog show's official announcement (Koiramme -Våra hundar magazine)
  • the breeder of a dog entered at the show is invited to judge for the breed in question after the entry has closed
The Show Committee is entitled to deduct bank fees and administrative costs caused by refund of entry fees.

According to guidelines for organization of puppy shows, entry fees are not refunded in case of change of judge.
Methods of payment:
Cancel the entry?

Maximum size for the attachment is 4 Mb. Permitted formats are jpg, png, pdf, tiff/tif, doc/docx