Newfoundlandinkoira
Aika ja paikka:24.07.2021, Lieksa
Timitran Hiihtokeskus
Järjestäjä:SUOMEN NEWFOUNDLANDINKOIRAYHDISTYS RY
Arvostelu alkaa klo 10.00 Ilmoittautumiset 7.7.2021 mennessä Suomen newfoundlandinkoirayhdistyksen jäsenet: www.showlink.fi - ilmoittaudu näyttelyyn. Ei jäsenet: sähköpostitse: erikoisnayttely21@gmail.com Maksut tilille FI53 5282 0120 1670 00/ erikoisnäyttely-21, viite: 8112 Ilmoittautumismaksut jäsenille: 33€, saman omistajan 2. jne koira 28 € Ilmoittautumismaksut ei-jäsenille: 39 € saman omistajan 2. jne koira 34 € Pennut: 25 € ei-jäsen 28 € Veteraanit: 10 €, ei-jäsen 15€. Jäsenille yli 10-vuotiaat veteraanit ilmaiseksi veteraaniluokkaan. Palkintotuomarit: Loredana Salina (CH) NUO, AVO, VAL, kasvattaja- ja jälkeläisluokka, ROP. Antti Nieminen (FI) PEN 5-alle 7kk ja 7-alle 9kk, JUN, VET. Tuomarit ovat varalla toisilleen. Tiedustelut: marwis.newfoundlands@gmail.com tai Margit Nylander p. 0400 543 727 TERVETULOA LIEKSAAN! Toivoo näyttelytoimikunta