HAU-HAU Dog Show - Tampere NORD
Näyttelyn nimi:HAU-HAU Dog Show - Tampere NORD
Aika ja paikka:01.05.2021, Tampere
Teivon Ravikeskus
Järjestäjät:POHJOIS-HÄMEEN KENNELPIIRI R.Y., HÄMEEN PYSTYKORVAKERHO R.Y., HÄMEEN SPANIELIKERHO RY, KULJUN METSÄSTYSSEURA R.Y., KÄYTTÖBASSETIT RY, LEVEK RY, PIRKANMAAN VINTTIKOIRAKERHO RY, TAMMERMAAN MÄYRÄKOIRAKERHO R.Y., TAMPEREEN PALVELUSKOIRAHARRASTAJAT, VESILAHDEN METSÄSTYSYHDISTYS R.Y.

Tämä ilmoittautuminen on sitova. Tällä sopimuksella ilmoittaudun Kennelliiton myöntämään tapahtumaan ja olen oikeutettu sen mukaisiin palveluihin sopimuksen mukaiseen hintaan. Vakuutan, että ilmoittamani koira on rokotettu ja tunnistusmerkitty voimassa olevien määräysten mukaisesti. Sitoudun noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita.