Sileäkarvainen noutaja
Aika ja paikka:18.05.2019, Lahti
Messilä
Näyttelyn nimi:Sileäkarvainen noutaja
Ilmoittautumismaksu 40€, saman omistajan 2.jne koira sekä pennut 34€, yli 10v. veteraanit ilmaiseksi tilille FI28 5620 0920 4247 50/ OKOYFIHH/ Suomen sileäkarvaiset noutajat ry viitenumero 180520196. Erikoisluokkiin ilmoittaudutaan näyttelypaikalla. Kasvattaja-ja jälkeläisluokkiin ilmoittaudutaan merkinnällä ilmoittautumislomakkeen lisätietokohtaan tai sähköpostitse flatti.nayttely@gmail.com Ilmoittautumiset 18.4.2019 mennessä. Sähköinen ilmoittautuminen osoitteessa www.flatti.net tai postitse osoitteella Piia Piiparinen, Kylväjäntie 29, 45610 Koria. Tiedustelut: Puh.0408314848/ Piia Piiparinen Näyttelypaikalla on myös mahdollisuuus majoittua. Lisätietoja ja varaukset: www.messila.fi

Ilmoittaessaan koiransa näyttelyyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. HUOM! Palvelumaksu 2,50€ / ilmoittautuminen.
Omistaja
Sukunimi: