colliet
Aika ja paikka:04.08.2019, Kuopio
Rauhalahden Matkailukeskus
Näyttelyn nimi:colliet
WWW-sivut:https://savokarjalaao.wixsite.com/erikoisnayttely2019?fbclid=IwAR0zSwJ5KCHbrz47Y6hlwEGkUQxlx2_HbqDBVggW6gDkSp0IgDNyF8jZ0GE

Ilmoittautuminen näyttelyyn tulee tehdä joko postitse tai internetissä. Ilmoittaessaan koiransa näyttelyyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä.

Ilmoittautumiset 8.7.2019 mennessä netissä tai osoitteella:

Oona Rantalainen, Mechelininkatu 6 B 50 00100 Helsinki

Liitä ilmoittautumisen mukaan kopio kuitista. Maksut tilille: FI47 5481 9320 0049 87, viitenumero 15147.

Ilmoittautuminen internetissä osoitteessa ilmoittautuminen.kennelliitto.fi. Online-ilmoittautumisesta tulee aina vahvistus sähköpostiisi. Jos et saa vahvistusta noin tunnin sisällä ota yhteyttä sähköpostiosoitteseen. Vain vahvistusviestin saaneet netti-ilmoittautumiset voidaan hyväksyä näyttelyyn. Tarkasta ilmoittautumisesta myös koirasi tiedot ja kilpailuluokka.

Ilmoittaessaan koiransa näyttelyyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. HUOM! Palvelumaksu 2,70€ / ilmoittautuminen.
Omistaja
Sukunimi: