Welsh corgit
Tyyppi:Erikoisnäyttely
Aika ja paikka:16.06.2019, Tampere
Näyttelyn nimi:Welsh corgit
WWW-sivut:http://www.corgiseura.net/swcs-erikoisnayttely-swcs-specialty-16-6-2019/
Tervetuloa Suomen Welsh Corgi Seura ry:n erikoisnäyttelyyn Tampereelle 16.6.2019! Näyttelyyttelypaikka: Teivon ravirata, Velodromintie 2, 33420 Tampere Erikoisnäyttelyssä arvostellaan myös pennut (5- alle 7 kk) ja (7- alle 9 kk), jälkelkäisluokat ja eävirallisista luokista parikilpailu, kotikoira- ja lelukoirakilpailu. Tuomarit: Welsh corgi cardigan ja pembroke, pennut ja veteraanit: Mary Davies (UK) Welsh corgi cardigan, muut luokat: Fran Fricker (UK) Welsh corgi pembroke, muut luokat: Linda Roberts (UK) Ryhmäkilpailut: paras pentu ja veteraani Mary Davies, paras juniori ja jälkeläisryhmä Fran Fricker, paras kasvattajaryhmä ja Best in Show Linda Roberts Epäviralliset luokat: Paula Luuri Ilm. 20.5 mennessä internetissä https://ilmoittautuminen.kennelliitto.fi tai postilla os. Niina Kälvinmäki Lakkaharjuntie 9 35500 Korkeakoski. Ilmoittautumismaksut: 32 euro (sisältää luettelon;, saman om. 2. jne koira 27euro, pennut ja veteraanit 25 euro ja yli 10-v. veteraanit ilmaiseksi veteraaniluokkaan ilmoitettuna. Tilille Nordea FI36 1007 3000 2166 68, NDEAFIHH, viite 440. Ilmoittautumiset epävirallisiin luokkiin 10 euro, ilmoittautumiset näyttelypaikalla. Näyttelyä koskevat tiedustelut: Anne.Loukusa-Ahola, worrigal@gmail.com tai corgierkkari2019@gmail.com

Ilmoittaessaan koiransa näyttelyyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. HUOM! Palvelumaksu 2,70€ / ilmoittautuminen.
Omistaja
Sukunimi: