welsh corgit
Aika ja paikka:30.06.2018, Helsinki
Näyttelyn nimi:welsh corgit
WWW-sivut:http://www.corgiseura.net/?page_id=2398
Näyttelyssä arvostellaan rodut welsh corgi cardigan ja welsh corgi pembroke, myös pennut( 5-alle 7kk ja 7- alle 9kk) Järjestäjä Suomen Welsh Corgi Seura ry, päänäyttely. Arvostelu alkaa klo.10.00. Tuomarit: Cardigan,ei pennut ja veteraanit Jon Kimes, USA, Pembroke, ei pennut ja veteraanit Leah James, USA, Cardigan ja Pembroke pennut ja veteraanit Ingrid Prytz Ohm Norja, Varalla kaikkiin luokkiin Ingrid Prytz Ohm ROP Cardigan Jon Kimes, ROP Pembroke Leah James BIS ja BIS-kasvattaja Leah James, BIS-veteraani ja BIS-jälkeläisluokka Ingrid Prytz Ohm BIS-pentu ja BIS-juniori Jon Kimes Ilmoittautuminen: Ilmoittautumisaika: 1.2.-1.6.2018. Internetissä Kennelliiton tapahtumakalenterin kautta osoitteessa: ilmoittautuminen.kennelliitto.fi tai Kennelliiton sivuilta löytyvällä ilmoittautumiskaavakkeella osoitteeseen: Welsh corgien erikoisnäyttely 2018, Tuija Ekonen Niipperintie 52, 02920 Espoo - HUOM! Ilmoittautumiskaavakkeen liitteenä oltava tulostettuna maksukuitti! Ilmoittautumismaksut 30 €, saman omistajan seuraavat koirat 28€ maksettuna ja ilmoitettuna samaan aikaan, pennut ja veteraanit 25 € ja yli 10-v veteraanit ilmaiseksi. Maksut tilille Nordea FI36 1007 3000 2166 68 viite 440, Erikoisnäyttely 2018. Ilmoittautumisia ja kasvattajaluokkia koskevat tiedustelut: email: Corgierkkari@gmail.com tai 1.2.-1.6.2018 arkisin klo (18-20, ei tiistaisin), Tuija Ekonen puh: +358 40 8478 817

Ilmoittaessaan koiransa näyttelyyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. HUOM! Palvelumaksu 2,50€ / ilmoittautuminen.
Omistaja
Sukunimi: