Erikoisnäyttely mopsi
Aika ja paikka:30.06.2018, Honkajoki
Honkajoen Metsästysseuran maja
Näyttelyn nimi:Erikoisnäyttely mopsi
WWW-sivut:http://www.suomenmopsikerho.fi/index.php/home/2-uncategorised/104-mopsien-erikoisnayttely-30-6-2018-honkajoki
Ilmoittautuminen 13.6.2018 mennessä www.showlink.fi tai postitse kennelliiton lomakkeella, kopio maksukuitista mukaan liitettynä osoitteeseen Karri Heino, Mopsi 2018, Kryssikuja 4 as 2, 29100 LUVIA Näyttelyä ja ilmoittautumisia koskevat tiedustelut: Karri Heino, 0445169306, karri.heino@gmail.com Ilmoittautumismaksut: 32€ ensimmäinen koira, saman omistajan 2. jne. koira. 27€, pennut ja veteraanit 10€, yli 10 v. veteraaniluokassa ilmaiseksi Kirjeitse toimitettavien ilmoittautumisten maksu tulee suorittaa saaja: Erikoisnäyttely 2018, tilille: FI66 1072 3000 2063 47 viestikenttään koiran/koirien virallinen nimi/ nimet, luokka/luokat. Alennuksen saaminen edellyttää sitä, että ilmoittautumiskaavakkeet ja kopio maksukutista lähetetään samassa kirjekuoressa tai tehdään samalla netti-ilmoittautumiskerralla. Alennus lasketaan vaihintaisista ilmoittautumismaksuista (ei pentujen tai veteraanien maksuista). Luokat: Pennut 5 – alle 7 kk Pennut 7 - alle 9 kk Junioriluokka 9 kk - alle 18 kk Nuortenluokka 15kk - alle 24 kk Avoinluokka 15 kk -> Valioluokka Veteraaniluokka 8 v. -> Kasvattajaluokka, pennut Kasvattajaluokka Jälkeläisluokka, urokset Jälkeläisluokka, nartut Epäviralliset kilpailut: paras pää, uros paras pää, narttu paras häntä paras peukalonmerkki paras ankeriaanjuova paras musta väri Ilmoittautuminen näyttelyssä: parikilpailu lapsi & koira, alle 10 v. tuomari ilmoitetaan myöhemmin

Ilmoittaessaan koiransa näyttelyyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. HUOM! Palvelumaksu 2,50€ / ilmoittautuminen.
Omistaja
Sukunimi: