Erikoisnäyttely mopsi
Type of show:Specialty Show
Date and place:30.06.2018, Honkajoki
Honkajoen Metsästysseuran maja
Name of the show:Erikoisnäyttely mopsi
Ilmoittautuminen 13.6.2018 mennessä www.showlink.fi tai postitse kennelliiton lomakkeella, kopio maksukuitista mukaan liitettynä osoitteeseen Karri Heino, Mopsi 2018, Kryssikuja 4 as 2, 29100 LUVIA Näyttelyä ja ilmoittautumisia koskevat tiedustelut: Karri Heino, 0445169306, karri.heino@gmail.com Ilmoittautumismaksut: 32€ ensimmäinen koira, saman omistajan 2. jne. koira. 27€, pennut ja veteraanit 10€, yli 10 v. veteraaniluokassa ilmaiseksi Kirjeitse toimitettavien ilmoittautumisten maksu tulee suorittaa saaja: Erikoisnäyttely 2018, tilille: FI66 1072 3000 2063 47 viestikenttään koiran/koirien virallinen nimi/ nimet, luokka/luokat. Alennuksen saaminen edellyttää sitä, että ilmoittautumiskaavakkeet ja kopio maksukutista lähetetään samassa kirjekuoressa tai tehdään samalla netti-ilmoittautumiskerralla. Alennus lasketaan vaihintaisista ilmoittautumismaksuista (ei pentujen tai veteraanien maksuista). Luokat: Pennut 5 – alle 7 kk Pennut 7 - alle 9 kk Junioriluokka 9 kk - alle 18 kk Nuortenluokka 15kk - alle 24 kk Avoinluokka 15 kk -> Valioluokka Veteraaniluokka 8 v. -> Kasvattajaluokka, pennut Kasvattajaluokka Jälkeläisluokka, urokset Jälkeläisluokka, nartut Epäviralliset kilpailut: paras pää, uros paras pää, narttu paras häntä paras peukalonmerkki paras ankeriaanjuova paras musta väri Ilmoittautuminen näyttelyssä: parikilpailu lapsi & koira, alle 10 v. tuomari ilmoitetaan myöhemmin

By signing the entry form the exhibitor guarantees to obey the valid Show Regulations and Vaccination Instructions of the Finnish Kennel Club. Service fee 2.50€ / entry.
Owner
Last name: