Vanhaenglanninlammaskoirat erikoisnäyttely

Pennut, veteraanit, lyhyeksi leikatut 25 €
Freestyle 10 €
Parikilpailu 5 €
Yli 10-vuotiaat veteraanit veteraaniluokkaan ilmoitettuna ilmaiseksi.
Kasvattajalk & jälkeläisluokka maksuton.

MAKSUT

Netissä ilmoittauduttaessa maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautumiset epävirallisiin luokkiin (Freestyle, lyhyeksi leikatut, parikilpailu) spostilla nayttelytoimikunta@oesfi.com. Maksut suoritetaan yhdistyksen tilille Kalannin Säästöpankki FI49 4350 0010 0291 79, viitteellä11112. Maksukuitti tai arkistointitunnus liitettävä ilmoittautumisen mukaan.

KILPAILULUOKAT

Minipentu 5 – alle 7 kk
Pentu 7 – alle 9 kk
Juniori 9 kk – alle 18 kk
Nuorten 15 kk – alle 24 kk
Avoin 15 kk –
Valio 15 kk –
Veteraani 8 v –

Kasvattajaluokka= Luokassa kilpailee neljä saman kasvattajan lammaskoiraa. Koirien on oltava palkittu laatuarvostelulla erinomainen tai erittäin hyvä tässä erikoisnäyttelyssä. Kasvattaja saa kilpailla vain yhdellä ryhmällä.

Jälkeläisluokka= Luokassa kilpailee neljä saman uroksen tai nartun jälkeläistä, jotka on palkittu laatuarvostelulla erinomainen tai erittäin hyvä tässä näyttelyssä.

Parikilpailu= Kaksi mahdollisimman samantyyppistä koiraa, joika esittää yksi ihminen.

Lyhyeksi leikatut  = Lyhyessä turkissa olevat näyttelykelpoiset koirat (juniori-, nuorten-, avoin-, valio- ja veteraaniluokka). Luokassa saa kirjallisen arvostelun.

Freestyle= Avoin kaikille kennelliiton rokotus- ja antidopingmääräykset täyttäville koirille. Luokkaan voivat osallistua ne, jotka eivät täytä kaikilta osin virallisten näyttelyjen kriteereitä, esim. kives- tai purentavikaiset jne., kaiken mittaisissa turkeissa olevat koirat, tyyli on vapaa! Tässä luokassa ei jaeta laatu- tai kirjallisia arvosteluja. Neljä parasta urosta ja narttua sijoitetaan sekä voittajista valitaan ROP ja VSP.

TIEDUSTELUT  nayttelytoimikunta@oesfi.com

Welcome to the Old English Sheepdog Specialty Show

21.7.2018

SHOW LOCATION

Wuolle Mansion, Hauho
Address: Pokkarintie 31,
14700 Hauho

COMPETITION CLASSES AND ENTRY FEES

Entries by 1.6.2018

35 € 1st dog, 2nd etc from the same owner 30 €

Entries by 21.6.2018

40 € 1st dog, 2nd etc from the same owner 35 €

Puppies, Veterans, Short Cut 25 €
Freestyle 10 €
Brace Competition 5 €
Veterans over 10 years free of charge in veteran class.
Breeders Class and Progeny Class free of charge.

PAYMENT

within online entry.

Entries to unofficial classes (Freestyle, Short cut, Brace) by e-mail nayttelytoimikunta@oesfi.com. Payment to Breed Club account Kalannin Säästöpankki FI49 4350 0010 0291 79. BIC ITELFIHH. Ref. 11112. Copy of payment or archiving code must be included.

CLASSES

Baby Puppy Class 5 to 7 months
Puppy Class 7 to 9 months
Junior Class 9 to 18 months
Intermediate Class 15 to 24 months
Open Class over 15 months
Champion Class over 15 months
Veteran Class over 8 years

Breeders Class = Four dogs from the same breeder. All dogs must be awarded excellent or very good in this show. Breeder can compete with one group only.

Progeny Class = Group of four dogs that are all offspring from either the same male or female and they have been awarded excellent or very good in this show.

Brace competition = Two similar type of OES that are shown together by one handler.

Short cut = Junior-, intermediate-, open-, champion- and veteran class. Gradings and written critiques given.

Freestyle = Open to all, who fill the Finnish Kennel Club vaccination and antidoping regulations, including those breed representatives, who may not fulfill all the official show criterions, for example those missing testicles, having incorrect bites, those whose coats are not in show condition, style is free. All Old English are welcome! No quality gradings or written critiques in this class. Four best males and females are placed, BOB and BOS will be chosen.

INQUIRIES

nayttelytoimikunta@oesfi.com

Ilmoittaessaan koiransa näyttelyyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. HUOM! Palvelumaksu 2,50€ / ilmoittautuminen.
Omistaja
Sukunimi: