Australiankarjakoirien ER
Lähdepellon Urheilukeskus
Näyttelyn nimi:Australiankarjakoirien ER
WWW-sivut:http://www.raumashow.com/australiankarjakoira.html
Australiankarjakoira erikoisnäyttely 28.5.17 RAUMA Lähdepellon Urheilualue, Kodisjoentie 91, 26660 Rauma. Myös pennut (5-7 kk, 7-9 kk), jälkeläisluokka ja parikilpailu. Järj. Suomen Australiankarjakoirat ry. Arv. Alk. Klo 10. www.raumashow.com. Ilmoittautuminen 27.4.2017 mennessä osoitteella Australiankarjakoira erikoisnäyttely,
PL 50, 02771 ESPOO tai Internet: www.showlink.fi -> netti-ilmo Tuomari: Andrew Brown, Australia. Ilmoittautumismaksut: 29 eur/koira, pennut ja veteraanit 24 eur, yli 10-vuotiaat veteraanit veteraaniluokkaan ilmoitettuna ilmainen/ IBAN FI0544500010123138, SWIFT ITELFIHH (for foreign exhibitors; please notice, all bank fees needs to be payed!) Saaja: Rauma Show 2017. Ilmoittautumisia ja kasvattajaluokkia koskevat tiedustelut Showlink Oy puh. +358 9 887 303 20 päivisin klo 11-17, sähköposti info@showlink.fi,

Ilmoittaessaan koiransa näyttelyyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä.
Omistaja
Sukunimi: