Beagle
Aika ja paikka:19.03.2023, Hyvinkää
Hyvinkään Eläinpalvelukeskus Oy
Järjestäjä:SUOMEN BEAGLEJÄRJESTÖ R.Y.
19.3.2023 HYVINKÄÄ Beagle Os:Lyijykatu 8, 05800 Hyvinkää eläinpalvelukeskus Oy Beagle, myös pennut (5- alle 7 kk & 7- alle 9 kk) ja jälkeläisluokka, järj. Suomen Beaglejärjestö, päänäyttely. Arv. alkaa klo 10.00. Ilm. 10.3. 2023 mennessä . www.showlink.fi Ilmoittaudu näyttelyyn Ilm.maksu 40 €, pennut ja vet. 25 €, vet yli 10-v.ilmaiseksi ja käyttöluokka koirat ilmaiseksi Ilmoittautumiset sähköpostise käyttöluokkaan 10.3. mennessä johannalassinniemi.nayttelyt@gmail.com Tied. puh. 0405061774 Johanna Liukkonen. Ilmoittautumisia koskevat tiedustelut johannalassinniemi.nayttelyt@gmail.com Kotisivut www.beaglejärjestö.com Palkintotuomari: Sakari Poti

Ilmoittautumismaksun palauttaminen Suomen Kennelliiton näyttelysääntöjen mukaisesti

• ilmoittautuminen peruutetaan tuomarimuutoksen vuoksi, ellei näyttelytoimikunta ole etukäteen ennen ensimmäisen ilmoittautumisajan päättymistä ilmoittanut rodulle varatuomaria
  • näyttelyyn ilmoitetun koiran kasvattaja kutsutaan kyseisen rodun tuomariksi tai näyttelyyn ilmoitetun koiran omistaja kutsutaan kyseiseen näyttelyyn tuomariksi ilmoittautumisajan päätyttyä

Kuluttajansuojalaki vaatii alla olevan lakitekstin esilläolon kaikissa etämyyntiä harjoittavissa palveluissa – siitäkin huolimatta, että se ei koske koiranäyttelyn ilmoittautumisen peruuttamista!

Kuluttajansuojalain mukainen peruuttamisoikeus tavaran tai palvelun ostossa verkkokaupasta

Jos haluat perua tekemäsi verkkokauppaostoksen, sinun on ilmoitettava siitä selkeällä tavalla viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai sopimuksen tekemisestä.

Sinulla ei ole näyttelypalvelun peruuttamisoikeutta, koska:

• sopimus koskee vapaa-ajanpalvelua ja se toteutetaan määrättynä ajankohtana tai määrätyn ajan kuluessa
  • olet tilannut palvelun, joka suoritetaan kokonaan peruuttamisaikana pyynnöstäsi
  • jos perut sopimuksen palvelun alkamisen jälkeen, sinun on maksettava kohtuullinen korvaus niistä kuluista, joita palvelun tarjoajalle on jo ehtinyt syntyä