Tiibetinmastiffi
Varkauden ratsastuskeskus
Järjestäjä:SUOMEN TIIBETINMASTIFFIT R.Y.

Ilmoittautumiset

5.4.2021 / 12.4.2021 mennessä internetissä: https://ilmoittautuminen.kennelliitto.fi tai postitse: Tiibetinmastiffien erikoisnäyttely/Johanna Puolitaipale, Maunomäentie 113, 73810 Palonurmi.

Ilmoittautumismaksut

5.4.2021 mennessä: Ensimmäinen koira 35€, saman omistajan 2. jne. koira ja pennut 30€. Veteraanit (veteraaniluokassa) 10€. Yli 10v. veteraanit ilmaiseksi. 12.4.2021 mennessä: kaikki luokat 40€, vain netti-ilmoittautuminen.

Postitse: Ilmoittautuminen maksetaan tilille FI75 8216 9710 0124 22/Suomen Tiibetinmastiffit ry. Viite: 2011. Maksukuitti tai sen kopio on liitettävä ilmoittautumisen mukaan. Älä lähetä käteistä postissa.

Näyttelyyn osallistuvan koiran on oltava tunnistusmerkitty (tatuointi tai mikrosiru) ja rokotettu Suomen Kennelliiton määräysten mukaisesti. Arvostelu alkaa klo 10.00.

Tiedustelut

e-mail: erkkari@suomentiibetinmastiffit.fi

Tämä ilmoittautuminen on sitova. Tällä sopimuksella ilmoittaudun Kennelliiton myöntämään tapahtumaan ja olen oikeutettu sen mukaisiin palveluihin sopimuksen mukaiseen hintaan. Vakuutan, että ilmoittamani koira on rokotettu ja tunnistusmerkitty voimassa olevien määräysten mukaisesti. Sitoudun noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita.